חופשי צניחה!

היי !
על ה"לייק" השבועי אין עוררין ,"paradive" ,צניחה חופשית.

בשבת האחרונה זכיתי לבקר במקום המדהים הזה .אני ובעלי היינו צריכים קצת שקט אז החלטנו שעושים סופ"ש רק אני והוא. את הילדים השארנו אצל אמא שלי ונסענו צפונה ,בתכנון היה טיול טרקטורונים ואחרי זה ללכת לטפס קצת בטבע,לפתע נדהמתי לגלות שבעלי הכין לי הפתעה וזה בכלל לא טרקטורונים ,אלא צניחה חופשית. הגענו לאחד המקומות היפים בארץ:"חוף הבונים".

"paradive"-כלל מבנה מדהים ,חדיש עם בית קפה ומקום המתנה מדהימים ומקוריים,הכיסאות היו כיסאות של מטוסים ובכל פינה אפשרית אוסף של מטוסים ודאונים של הבעלים החובב תעופה במיוחד .

אחרי ביורוקרטיה קלה של מילוי טפסים וסרטון הדרכה ,סוף סוף הגיע הזמן להתחיל להתארגן לקראת הצניחה ,כל אחד מקבל מדריך מנוסה שמסביר מה הולך להיות ואיך צריך להתנהג בטיחותית,אחרי כל ההסברים עולים למטוס ,אחרי 5-7 דקות של עליה בגובה ואי נעימות קצרה שמצריכה ישיבה על מדריך (קטע לא נעים כל כך)אבל עברנו גם אותו מגיע רגע הקפיצה ממטוס ,אני לא בן אדם שמתרגש בקלות ,אבל פה התרגשתי ,האדרנלין הציף אותי ואז קפצנו ,השנייה הזו שבה אתה לא מבין מה קרה ?!ולפתע כל צפון הארץ מול העיניים שלך .מדהים!!!רק מלהיזכר בזה עכשיו נהיית לי צמרמורת .ממליצה בחום לכל אחד ואחת לעבור את החוויה הזו.IMG_00047IMG_00059

אחרי הצניחה הלכנו לטפס במחצבה/ זכרון יעקב ,אתר טיפוס מגניב במיוחד,קטן ואינטימי,אני מאוד אהבתי.

מומלץ לשעות הבוקר בלבד ,לאחר מכן השמש שורפת. שעה אחרי שהגענו קיבלתי מכה בברך ,משהו ככה כואב במיוחד והתקפלנו לכיוון הבית. עוד יום אתגרי ומקסים במשפחת חדד.

Zikhron3-6

מחשבה אחת על “חופשי צניחה!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )